Alla inlägg den 6 januari 2016

Av madde - 6 januari 2016 14:47

Det har kommit mycket snö här nu. Idag tror jag det har hållt på att snöat hela dagen.. Värsta är bara att man knappt ser några plogbilar... Det betyder att jag har pulsat i snö fram och tillbaka på jobbet, och även när jag har jobbat.. Bra motion dock =) Men lite små segt är det allt! 

Men ska inte bara klaga på snön, för det är riktigt fint ute. Speciellt när solen lyser. Har inte hunnit med att ta någon bild än, får försöka med det i morgon. För tänker inte gå ut något mer idag! 

Känner av träningsvärk i magen, vet ej om det är efter stavgången eller efter promenaderna i snön =) Men då vet man att man har gjort lite nytta iaf =) 

Ger mig själv en klapp på axeln, då ALLA min TRE mätare visar att jag har gått över 10 000 steg idag!! 


Maten har varit bra hela veckan tycker jag. Igår blev det soppa till middag, idag sallad till lunch. Troligen blir det enbart havregrynsgröt till middag idag..


Annars har det inte hänt så mycket! Tycker iaf jag har börjat denna vecka riktigt bra! 

Hoppas ni har det bra där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards