Alla inlägg den 19 januari 2016

Av madde - 19 januari 2016 16:48

Börjar känna mig seg i kroppen, ont i ryggen och bihållor som spökar till och från..

Även känns det som att det är tunga steg jag är ute och tar mina promenader, men ändå så svävar fötterna... Idag har det blivit 3 promenader. Fram och tillbaka till jobbet och sedan en promenad under arbetstid =) 

Har inte hunnit med någon annan form av träning denna vecka, har ju ändå bara gått två dagar. Får se om jag kanske får till ett rodd pass idag, både sugen och inte haha =) 


Håller även på att planera vad jag ska bjuda på för mat på fredag och så ska jag hinna baka till helgen =) Det är nämligen så att jag fyller år nästa vecka, och passar på att firar det denna helg då jag ändå är ledig !! 


Har inte så mycket mer att skriva idag är ganska seg i kroppen! Väntar på att sambon ska komma hem, så vi kan äta någon middag =)



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards