Alla inlägg den 21 januari 2016

Av madde - 21 januari 2016 08:16

Äntligen är man ledig igen.. Har arbetat 5 dagar, och igår var det allt en seg dag.. Orkade inte göra någonting egentligen förrns jag började jobba kväll. Tvingade mig ut på en promenad och körde lite styrka hemma. Men det tog emot. Men kände efter att det var skönt =) Samma sak gällde promenaderna till och från arbetet, men det var bara att kämpa på! 

Arbetskvällen igår bjöd på många skratt och chockartade tillfällen =) Dock lite irriterad då polisen höll på att hjälpa till att bärga en lastbil, irritationen var den att man knappt såg polisen i mörkret. Och där står dom mitt på E18!! 


Idag iaf har man massa olika saker att göra, handla, städa, tvätta, baka, systemet sen vill även farmor handla också.. Så ska komma på något bra sätt att lägga upp denna dag på. Även så vill jag hinna med ett träningspass också =) 

Kommer nog att gå på högvarv här hemma.


Igår var sambon iväg och spelade innebandy med sitt företag, dom ska spela en gång i veckan. Så har jag tur nu kanske även han vill börja träna lite lätt med mig =) Det hade inte varit helt fel faktisk!! Alltid roligare att träna 2, istället för ensam.


Nej nu ska jag börja lägga upp min dag, så jag får lite gjort iaf! 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards