Alla inlägg den 11 januari 2016

Av madde - 11 januari 2016 11:47

Det här med blötsnö och träning.. Ja det funkar det också :P Kom precis in från en promenad med mina stavar! Kan säga att jag var lagom blöt när jag kom in hihi! Men ska kilona flöda, är det bara att bege sig ut! Även om det är dåligt väder haha! Men ska nog be sambon ställa fram rodden ordentligt till mig i morgon =) Räcker med att pulsa i snön till och från jobbet! Måste ju variera min träning! Fick även till ett litet styrketräningsprogram också. Lite armar och mage. Då jag ändå värmde upp dom, med hjälp av stavgången! Blev träning på sammanlagt ca 30 min. Ska ju gå till och från jobbet sedan, om inte vädret blir värre. Och då får jag in ytterligare ca 30 min promenad! 


Dagens mat blir nu till lunch 2 knäckemackor, då jag snart ska äta middag. Äter alltid middag runt 15 när jag jobbar kväll. Och idag blir det lite rester från tacosen. 

Imorgon till lunch blir det grönsakssoppa, perfekt att ta med sig en burk när man jobbat. Det är Viktväktarnas soppa, tycker den är den godaste soppan dom har.

Mer än så har jag inte kommit i veckans matplanering, då jag jobbar kvällar denna vecka. Brukar oftast bli lite gröt och så innan man börjar!


Är iaf nöjd med dagens träningsinsats. Målet denna vecka är att få in 2 styrketräningspass. Och ett är redan avklarat! Det vill säga att jag lägger i en växel till denna vecka!!


Dags att äta lite lunch nu!

Ha en bra dag där ute!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards