Alla inlägg den 30 januari 2016

Av madde - 30 januari 2016 17:23

Dålig uppdatering här märker jag! Men jag har jobbat sedan i onsdags och har en dag kvar nu. Plus att sista födelsedagsfirandet var igår. Så nu är allt det klart. Tack alla som har varit och firat min dag =) <3 


Hur går allt annat då?? Jo träningen har väl inte gått något vidare, då jag har varit hängig. Så har blivit promenader fram och tillbaka till jobbet. Men i torsdags blev det ridning =) Så skönt att komma igång igen! Blev till att rida en häst jag aldrig har ridit på. En som är strax över 170 hög, svenskt halvblod. Trevlig häst, men lite speciell att rida kändes det som. Men det är bara ge de ett försök Kan inte ge upp efter första turen =) 

Vikten då? Jo den gick upp 0,6 kg denna vecka. Dock inget jag hänger upp mig på, då jag tycker kroppen börjar strama till sig ändå! Och det är ändå så liten vikt uppgång att det kan bero på så många olika faktorer. blir spännande nästa vecka då jag ska mäta mig också =) Bar hoppas på att man får hålla sig frisk och kan träna! 


Annars är det inte så mycket som händer här inte. Sambon är iväg och hjälper sin syster och flyttar. Så är själv ikväll, tråkigt =( Men får fixa med andra saker. Ska snart laga lite mat. Kyckling blir det och sallad. 


Glömde nämna att träffa en person i stallet som man inte har sätt på över 3 månader. Hon kollade så dant på mig och frågar om jag hade gått ner i vikt. Och ja det har jag men inte så mycket. Men hon såg att jag hade gjort det, och det är alltid kul att höra sådant =) 



Hästen jag red, Panina! 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards