Alla inlägg den 12 januari 2016

Av madde - 12 januari 2016 19:55

Här går det undan må jag säga =) Idag bokade jag och mamma resa! Så snart åker vi till lite varmare bredgrader! Underbart!!


Idag annars har man fått haft tungan rätt i mun, då vägen inte har varit den bästa när man är ute och jobbar. Sitter ändå i bilen upp till ca 3 timmar vissa dagar! Och nu när det är halt och snö, är det inge vidare. Men bara att köra lugnt och hoppas på att man kommer fram =) 


Dagens träning har blivit promenad till och från jobbet, sammanlagt ca 40 min =) Har inte haft någon turbo fart när jag har gått, utan lugnt och sansat och njutit av promenaderna. 

Har inte hunnit med något annat idag, då jag har haft en del att fixa hemma. Men är nöjd ändå att jag går fram och tillbaka till jobbet. 


Annars händer det inte så mycket här. Snöar och börjar bli kallt ute! 

Imorgon blir det fm med farmor, lite små saker vi ska fixa i morgon. Sedan blir det jobb i morgon kväll! Sen ledig, och då kan jag fokusera på träningen lite mer =) 


Ha det gött där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards