Alla inlägg den 10 januari 2016

Av madde - 10 januari 2016 18:04

Snart är helgen över, och vet inte riktigt vart den tog vägen... =( Tur man har sovmorgon nästan hela kommande vecka! För upp tidigt det har man gjort hela helgen, varför vet jag inte.. Kanske för att det är någon som har legat och snarkat mig i örat och legat på mig... Någon som inte vet vad flytta på sig betyder när man sover ;) hihi! 


Men i helgen har vi iaf stor städat, tagit bort julen, åkt en sväng till tippen och tvättat. Har även skrivit klart alla papper med min hyresgäst! 

Känns skönt att ha allt klart både i min lägenhet och här hemma. Nu kan man äntligen börja lägga energi åt sig själv och andra =) 


Blev en god middag idag! En fläskfile gryta med div grönsaker och ris. Då vi testade våran raclettegrill igår, blev det både kött och grönsaker över. Så enkelt att bara slänga ner allt och göra en gryta. =) 


Fick även med mig sambon på en liten eftermiddags promenad på ca 20 min. 

Summeringen av denna veckas träning blev ca 3 timmars promenad sammanlagt.  Kommande vecka ska även minst 2 styrkepass in i schemat. Känner att jag börjar lite lugnt, för att hålla i både träning och mat. Tar jag i för mycket från början vet jag av erfarenhet att det slutar med att jag hamnar i mina gamla vanor.. Och det vill jag inte denna gång. Alltså ett steg framåt istället för ett bakåt! 


Nej nu ska vi ta och titta på film, innan det blir dags att sova. Imorgon är det vardag igen! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards