Alla inlägg den 27 januari 2016

Av madde - 27 januari 2016 18:58

Jaha denna vecka började kanske inte så bra... I måndags låg jag bara i sängen, tills jag började jobba kväll.. Igår tisdag på mina födelsedag, låg jag också i sängen i stort sätt hela dagen. Tvingade mig ut och handla, men det slutade med en ordentlig huvudvärk. Denna värk sträckte sig från näsan och ner i nacken.. Vaknade med en svag värk i morse... Någonting är på g i kroppen, skulle vara glad om den bara kan bryta ut.

Detta har påverkat min träning denna vecka. Har enbart gått till jobbet fram och tillbaka, det är det jag har fått ihop i träningsväg än så länge. 

Passar på att vila idag, då jag har ridning i morgon kväll! ÄNTLIGEN börjar vi igen! Efter 3,5 månaders uppehåll pga kvarka.. Ska bli riktigt kul att få komma igång igen! Det vill säga att jag nu kommer att få in ytterligare ett träningspass till i veckan =) 


Ja annars händer inte mycket här. Har varit och handlat lite nu på kvällskvisten, medan sambon är och tränar!! AVIS på honom, jag vill också! Men kroppen orkar verkligen inte! 


Mycket klagande på mig idag! Haha! Men det får man ibland. Nu ska jag ta och lägga mig i soffan, med en kopp te! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards