Alla inlägg den 23 januari 2016

Av madde - 23 januari 2016 15:02

Hade en trevlig kväll igår med mamma, Johan och svärmor som var här och firade mig =) 

Tack för presenterna, fortsätter firandet i morgon igen! 

Blev god mat. Bjöd på hemmagjord skagenröra på kavring, ungsbakad lax med pressad potatis romsås och sallad, blev tårta till efterrätt! Och gott vin till detta =) 


Idag har det blivit en lugn förmiddag, bytt lite sängkläder och fixat undan det sista från igår. Och sedan blev det en lång och härlig promenad på isen med min finaste älskling =) Dock var det någon som klagade, då han hade träningsvärk från innebandyn ;)  Vi var iaf ute ca 70 min. För hoppningsvis blir det en lika lång och skön promenad i morgon. Dom har plogat upp en riktigt lång bana på isen, så det är bara att traska på runt hela sjön :)


Nu ska vi baka lite, och sedan åka och handla mat. Idag får det bli hemmagjord pizza till middag. 


Hoppas ni har en bra lördag där ute! 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards