Alla inlägg under augusti 2010

Av madde - 1 augusti 2010 12:50

Tänka sig det är redan Augusti! Och vad har jag hunnit gjort egentligen?!?!

Jo bara jobbat! Har badat 2 ggr denna sommar! Det är skandal! Och inte har jag hunnit solat heller! Undra när man ska hinna med de! Nästa helg kanske? Är ju ledig då så :)


Nu är jag nästan helt klar här hemma! Har bara två hyllor som ska sättas upp, så pappa får komma och hjälpa mig med de!

Pappa köpte även en ny tv till mig. Man tackar! Så nu kan man glo tv igen! Har inte kunnat gjort de på en vecka.... Och även så har jag varit och köpt min röda matta idag :D En rund en! Blev faktiskt bra. Så de är skönt. Får se om jag orkar ta kort någon dag, så att ni får se hur det blev.


Jaha vad ska man hitta på idag då?!?!

Ska tillbringa dagen med Johanna. Väntar bara på att hon ska bli klar...

Sen ikväll vet jag inte riktigt, kanske blir så att vi tillbringar hela kvällen tsm också.

Annars ska jag nog lägga mig på soffan och glo på någon film! Eller försöka ragga upp någon annan som vill leka. Ska även försöka dra ut och power walka lite!


MIn klädsel när jag är ute och power walkar eller springer !! ;)   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards