Direktlänk till inlägg 15 januari 2016

En härlig vinter dag, med fina resultat!

Av madde - 15 januari 2016 11:53

Solen strålar, kallt är det ute! OCh jag fortätter kämpa =) Ja en fredag som denna är inte helt fel, synd bara inte sambon var hemma! Hade det varit lite varmare ute, hade jag dragit på mig skidorna och tagit en sväng i spåret =) 


Har precis varit ute på en promenad och tränat lite styrka här hemma. Ett pass på ca 40 min. Fick ont i huvudet när jag var ute och gick.. Troligen pga kylan. Men kände mig varm iaf, då jag hade klätt på mig ordentligt! Tänker inte gå och frysa! 

Det vill säga att jag har fått ihop mina 2 styrke pass denna vecka. Dock har dom inte varit lång, men små steg itaget för att hålla kvar suget efter träning =) 


Veckans vikt nedgång blev -0,8 kg Inga dåliga siffror där inte! Det hjälper att ta sig en massa promenader. Verkar iaf hjälpa för mig. Ska se hur jag ska lägga upp nästa veckas träning, försöka att klura på det redan nu. Alltid skönt att ha en grund att stå på. 


Tänkte bjuda på lite bilder från min promenad.

     

 
 
Therese

Therese

15 januari 2016 20:48

Åh vilken härlig siffra! Bra jobbat! Kämpa på i samma spår nu =)

http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se

madde

16 januari 2016 09:55

Det ska jag allt köra =) Känns bra nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards