Alla inlägg den 2 mars 2015

Av madde - 2 mars 2015 19:29

Fick bli en tur till min fina syster och hunden Wilma idag =) Passade på att ta med mig Natta-lee och barnen också =) Det blev en mysig dag, med en tokig hund och en 5 åring som sprang runt och busade hela tiden :) 

Lite trött var jag när jag kom hem, blir lätt det när man koncentrerar sig på att köra bil. 

Fick tillbaka lite energi eftersom att jag och sambon tog oss en promenad efter att vi hade varit och handlat och ätit. Eller ja mat och mat vi åt en varsin shake eftersom att vi inte var hungriga. Plus att jag var tvungen att kompensera upp mitt matintag, då det blev pizza till lunch idag.


Har annars läst lite i skolboken, det är ju inte många veckor kvar nu. Har endast denna vecka kvar på en inlämningsuppgift, sedan är det inga fler sådana. Bara två prov som står på spel... Ska bli riktigt skönt när skolan är över. Det gör att man kan hinna umgås med nära och kära igen ordentligt =) Man får tillbaka ett normalt liv igen hihi! 


Imorgon är bara planen att plugga. Jobbar endast onsdag och torsdag denna vecka, det gör att man hinner plugga en hel del. Plus att man hinner träna en massa :D Underbart!!!


Nej nu ska jag lägga mig i soffan ett tag innan det är dags för sängen, blir tidigt i säng idag. Då man är riktigt trött! 

Hoppas ni har haft en bra start på veckan =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards