Alla inlägg den 11 mars 2015

Av madde - 11 mars 2015 08:57

Eftersom att jag har lite att göra innan jag börjar jobba idag. fick det bli till att gå upp lite tidigare också!

Frukost intagen, disken diskad och ett hårt träningspass avklarat. Nu är det bara plugg, lunch och ringa och boka prov kvar ;)


Det blev ytterligare ett pass från boken idag, men usch vad jobbiga dom är! Det är pulsbaserad träning, detta gör att det blir jobbigare känns det som. Eller så är det de att man inte har tillräckligt med kondition. Tror jag får börja lägg in mer kondition i träningen. Kanske inte räcker med enbart promenader. Får börja intervallträna.... 

Dagens pass bestod iaf av 5 övningar med olika rep, där man skulle köra 2 varv. Kanske inte låter så jobbigt men det var det allt. Blev ett pass på 10 min.. 

Tror inte jag hinner med någon promenad idag, men troligen får jag en kort promenad på jobbet idag. Bättre än inget =)


Precis nu ringa även skolan upp, så nu är provet bokat =) Nu gäller det till att plugga på hårt =)

Så skulle det bli dåligt med uppdateringar nu ett tag, är det bara för att jag måste plugga :)


Alltså är det inte långt kvar tills jag kan få tillbaka mitt normala liv :D Underbart!!!!!


Nej dags att börja med dagens uppgifter =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards