Alla inlägg den 16 mars 2015

Av madde - 16 mars 2015 11:52

Klar med skolan, och man kan nu titulera sig som Administratör =) En underbar känsla att äntligen vara klar med studierna! Det har varit både motgångar och framgångar. Bara att invänta betygen nu =) 


Eftersom att jag nu är klar med skolan, är min tanke att lägga i en högre växel när det gäller min viktnedgång. Mer träning och ännu bättre mat! Nu har man äntligen tid att kunna fokusera ännu mer på detta. Och så kan jag även få mer tid till nära och kära =) En stor lättnad att få tillbaka sitt normal liv igen. Kommer säkert kännas lite konstigt i början, eftersom att man har haft på rutin i 20 veckor att plugga. 


Har varit igång länge idag, har hunnit med att städa eftersom att det inte hans med i helgen då jag jobbade och behövde plugga. Nu har jag med andra ord hela dagen på mig att göra vad jag vill :D Det vill säga att jag kommer att träna haha! Men först ska jag försöka få i mig lite lunch, börjar bli dags för det nu nämligen =) 


Hoppas ni har haft en bra helg, och njutit i solen. Har faktiskt hunnit med att njuta av den i helgen. Eftersom att jag hade syster och wilma här i fredags till lördagen. Blev det promenader =) Lång promenad i lördags morse innan jobbet, plus cirkelträning. Och igår blev det även en långpromenad =) Har alltså fått in mycket träning fast jag har jobbat =) 


Men nu blir det lunch och träning =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards