Alla inlägg den 30 mars 2015

Av madde - 30 mars 2015 09:54

Jobbhelgen är över. Magen har varit krånglig hela helgen lång.. Vet inte om det har varit stress eller om det kan bero på de nya tabletterna jag har fått för att rensa bakterierna i magen... Aja bara att ta det lugnt idag, och hoppas att det går över. 

Det vill säga att jag inte har gjort något annat i helgen än att jobbat, har varit trött när jag har kommit hem. 


Idag på morgonen har jag hunnit plockat lite här hemma och startat en tvätt. Inväntar att ringa till min lärare för att ha ett betyg samtal. Spännande att se vad jag får i denna kurs =) 

När det är över så åker jag med farmor och handlar lite. Har inte hunnit med henne på ett tag, så bara att passa på nu när man ändå har tid.


Tänkte att jag ska försöka komma igång med träningen senare idag, eftersom att jag har legat på latsidan är det dags att få upp flåset lite. Vet inte varför jag inte har känt någon lust för att träna.. Antingen är det för att jag har känt mig otroligt trött eller så är det lathet ... Men tänkte att jag ska köra ett lättare pass idag =) 


Sen kör jag stenhårt på glutenfritt och laktosfritt så gott det går iaf. Men det är lite svårt. För vissa dagar vill man bara ha någonting snabbt och det är inte det lättaste. Speciellt är det svårt på morgonen. Eftersom att jag inte har köpt hem något glutenfritt bröd, då jag själv tycker att det är dyrt. Tanken är att jag ska baka något, men tiden har inte riktigt funnits där. Får helt enkelt försöka att baka något bröd. Har enbart bakat ett bröd. Men det tog slut snabbt. 

Det är lite jobbigt att ställa om kroppen på vad man ska äta. Det tar väl ett tag att komma in i ett nytt tänk. Bara att kämpa på. Dock tror jag det kommer att bli lite svårt när vi åker till Finland i veckan. Planen som jag har tänkt lite på är att jag iaf tar bort gluten och sedan får jag väl stå ut med laktosen.. Huvudsaken är att jag hoppar över gluten. 


Nej nu ska jag ladda lite för samtalet, hoppas ni där ute har haft en bra helg =) Även om den har regnat och blåst bort hiih!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards