Alla inlägg den 12 mars 2015

Av madde - 12 mars 2015 15:13

Fick tillbaka den sista uppgiften idag, och fick B. Trodde verkligen inte att jag skulle få det, eftersom att jag inte fattade sista uppgiften. Men tydligen så hade jag fattat den rätt haha ;) Ibland blir man förvånad av sig själv ;)


Har iaf suttit och pluggat hela fm.. Blev även en kaffe med pappa, sen fortsatte jag att plugga. 

Eftersom att solen lyser idag också, har det blivit en kortare promenad på 25 min. Har träningsvärk i benen som heter duga ;) hihi!! Men var iaf tvungen att komma ut i solen för att få lite energi. 

Har även suttit ute på balkongen och läst igenom frågorna och solat samtidigt. Man får tänka smart ibland ;) Blev även att städa lite på balkongen, man måste ju ha lite pauser från pluggandet..


Nu blir det nog till att läsa igenom allt en gång till, innan det är dags för middag och sedan iväg till stallet. Det är teori och ridning idag. Så blir 2 timmars lektion idag =) 

Blir väl till att sova direkt när man kommer hem, så man är pigg till provet i morgon =)


Dags att göra lite nytta igen ;) 

Hoppas ni har det bra i solen! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards