Alla inlägg den 9 mars 2015

Av madde - 9 mars 2015 20:08

Dags för en ny vecka! Och den startade ju bra, solen strålade och det var varmt och skönt ute =) Man kan ju inte klaga då inte hihi!

Fick gratis promenad på jobbet idag, och det är ju inte helt fel när man är under träning! Extra steg till mig hihi! Har börjat haft på mig min riktiga stegräknare nu. Eftersom att jag inte riktigt litar på mobilen. Har idag nått 10505 steg. Inte illa det inte =) 


Väl hemma idag fick det även då bli en promenad på va 35 min. Plus att vi började träningsschemat som vi har fått utav boken jag köpte i helgen. Men oj så jobbigt det var. Det var pinsamt hur dåligt det gick för både mig och sambom. Tror dock vi gick ut lite för hårt. Det gällde idag att göra så många varv som möjligt. Tror nog att man skulle ha vunnit på att ta det lugnt, även om det inte hade blivit så många varv. Vi skulle ha hållt på i 10 minuter, men det kan jag säga att det gjorde vi inte. Men nu vet vi hur vi ev ska lägga ut det, så bättre lycka nästa gång som är på onsdag =) Det är bara bita ihop och fortsätta. Ingen anledning att ge upp, för då blir man aldrig bra. 


Har även nu suttit och pluggat en hel del, eftersom att jag har ett 4 timmars prov på fredag.. Inte alls taggad. Men skönt att det snart är över iaf =) 


Annars har det inte hänt något speciellt. Kämpar på med träningen och maten denna vecka också =) Kanske blir det till att  visa sig på stranden iaf i sommar haha ;) 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards