Alla inlägg den 3 mars 2015

Av madde - 3 mars 2015 12:42

När jag satt och åt lunch bläddrade jag igenom tidningen topphälsa. För det första tyckte jag att den hade blivit sämre, får helt enkelt hålla mig till Må Bra tidningen. Men det som stör mig mest med båda tidningarna, är att det rekommenderar hudprodukter och dyl. Men det tänker inte på att det finns folk som läser deras tidningar, som är parfymallergiker och då inte kan använda dessa produkter. Det finns ju fler än jag som är det ute i Sverige.. Även när man läser båda tidningarnas recept så innehåller det nöter nöter och åter nöter. Det finns en hel hög där ute som är nötallergiker...... Men sådant tänker de inte på. Blir faktiskt irriterad, att tidningar inte tänker på att det finns allergiker där ute. Visst att de inte kan ta hänsyn till alla allergier. Men både parfym och nöt är väldigt vanligt!!!

    Därför beslöt jag mig för att skriva en rad till dom, just om att det kanske bör tänka på att det finns parfym och nöt allergiker som läser deras tidningar.. Får se om man får något svar, eller om det bara hoppar över det....

Det är min "goda" gärning idag haha! 


För övrigt har jag pluggat, eller ja jag sitter fortfarande och pluggar. Men har även hunnit med en promenad på ca 40 min. Man måste ha lite rast också! Det var faktiskt riktigt skönt ute, även om det inte är så många grader.. 


Ska träna lite mer senare idag. Det är skönt att dela upp passen under dagen. För när jag väl tröttnar på pluggandet, kan man ta och träna lite och rensa hjärnan. På detta sätt brukar man få lite ny energi att skriva lite kloka ord i uppgiften haha =) 


Nej jag tänkte ta och fortsätta nu. Men funderar på om man kanske skulle ta sig en kopp kaffe. =) 

Hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards