Alla inlägg den 21 mars 2015

Av madde - 21 mars 2015 15:52

Blev inte att jag la upp mina resultat igår, då jag jobbade och åkte direkt till morfar med mamma. Sne flöt bara hela fredagen bort haha! Vissa dagar går fortare än andra.

Men tänker att jag börjar med resultaten. Har haft haft en svajig vikt och mått, ett tag känns det som.. Men nu verkar det vara på banan igen... 


           13/3-20/3      ( Sedan start 19/1) 

Vikt: - 0,8 kg                  -1,6 kg

Navel: -1,5 cm                - 3 cm

Midja: - 1,5 cm               - 3 cm

Bröst: - 1,5 cm                - 3,5 cm

Lår: -1,5 cm                   - 1,5 cm

Arm: - 0,5 cm                 - 0,5 cm

Hals: + 0,5 cm                - 0,5 cm


Som ni ser verkar min grott börja vänja sig vid annan kost och träning =) Riktigt skönt må jag säga! 

Dock lite dåligt med träning en så länge i helgen, då jag känner mig seg i kroppen. Tror det verkar vara en förkylning på g.... Men har iaf stor städat hela lägenheten, det är ju lite träning i sig ;) Plus en vända nere på stan. Alltid något. Men ibland måste man ladda batterierna en och två dagar, för att orka med att träna!


I helgen firar vi även mig lite, eftersom att jag tog examen i måndags. Detta har lätt till att när man kom hem igår, stod det en fin bukett blommor  på bordet från min underbara sambo =)) Och även fick jag blommor av mamma =) Älskar att få blommor :D Detta firar  vi även med lite tårta, blir alltså till att synda i helgen hihih ;) 


Nej nu ska jag ta det lite lugnt och se vad som händer resten av dagen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards