Alla inlägg den 5 mars 2015

Av madde - 5 mars 2015 19:15

Skönt med ledighet =) Som man har längtat. Hoppas inte denna helg försvinner för fort bara. Helgerna har ju en tendens att försvinna fort...


Iaf har det varit jobbdag idag. Fm arbete med APT på em. Eftersom att mötet var inne i "stan" blev det till att åka hem och parkera bilen innan mötet. Eftersom att det är riktigt dåligt med parkeringar runt om kontoret här inne. Det medförde att jag fick mig en promenad i solen =) Var lite därför jag valde att åka hem och ställa bilen. Tar ca 10-15 min att gå till kontoret hemifrån, så en liten promenad blev det fram och tillbaka. 

Ni som inte vet vart jag arbetar så arbetar jag ute på landet, det tar ca 15-20 min med bil dit.


Efter jobbet blev det till att kolla igenom uppgiften, ska kolla en sista gång i morgon innan jag skickar in min sista uppgift =) Fick även med mig sambon ut på en kvällspromenad på ca 20 min. Inte så långt men skönt att komma ut lite, innan det är dags för sängen. 

Imorgon blir det iaf hård träning, har ju legat på latsidan denna vecka. Men nu för musklerna inte vila längre, dags att komma i gång igen =) Tycker iaf jag har varit duktig, som har kommit ut på lite promenader under dagarna =) 


Men nu är det dags för en duscha, sedan lite tv tittande om det nu är något att titta på. Annars får det ta och bli att läsa lite =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards