Alla inlägg den 27 mars 2015

Av madde - 27 mars 2015 10:16

I morse blev det lite invägning. Idag tänker jag bara ge resultatet på vågen, då jag tänker att jag sätter ut mina mått varannan vecka =)

Denna vecka har det inte  blivit någon träning, då jag har varit trött och så har jag varit allmänt hängig...

Blev förvånad när jag ställde mig på vågen i morse. Hela - 0,6 kg!! Det trodde jag verkligen inte, ett väldigt positivt resultat =) Kan detta bero på att jag har gått över till gluten och laktosfritt?!?!? Vet dock inte, vi får se vad nästa vecka visar. Kommer dock bli invägning på torsdag, och så kommer resultatet ut på söndag. Eftersom att jag är bortrest över påsken. 

Men som sagt tycker jag det är ett mycket bra resultat då jag har lyckats tappa lite på vikten =) Kanske har jag hittat en bra balans?!?! Bara till att fortsätta på samma sätt, och se vad som händer =) 


Nu på morgonen har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt, har läst ut boken som jag fick i julklapp! NU är det bara till att börja på en ny bok, det får dock bli på måndag. Eftersom att jag jobbar hela helgen. Börjar 12 idag och kör på över hela helgen. 

Inväntar även min kära sambo som kommer hem och äter lunch med mig. Mysigt <3 


Kan bli dålig uppdatering i helgen eftersom att jag jobbar, så håll ut =)

Hoppas ni får en trevlig helg där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards