Alla inlägg den 8 mars 2015

Av madde - 8 mars 2015 17:33

Solen har värmt på ordentligt idag! Hur underbart är inte det?!?! JO helt underbart! Har verkligen njutit. 

Har som sagt varit ute och tvättat bilen, och suttit i solen och fikat och grillat korv! Har ju myst med katterna också hihih =)

Blev en sväng förbi rusta för att köpa hem lite mer träningsredskap. Pilatesboll och en till yogamatta =) Nu är det bara att köra på. Igår köpte jag en träningsbok med övningar och ett träningsschema. Tänkte att jag skulle testa det så får vi se vad som händer =) 

Läste även i denna bok att man bör ställa bort vågen, för en våg kan ju inte veta hur mycket muskler du har på kroppen och hur mycket vätska man har. OM man nu inte har en sådan specialvåg. Så fram med måttbandet, och utgå efter det. Och kan faktiskt hålla med om det. Man ser mer skillnad på ett måttband än på en våg =) Så nu är vågen undanställd, och måttbandet framtaget =) Här ska tränas!!


Lovade lite bilder också, så dags att visa lite vad som har hänt under helgen =)


Middagen i fredags =) 

 

Inköpet i lördags =)

 

Förrätten i lördags =)

 

I båten hittade jag Smirre idag =)

 

Tiger var ute och njöt av vårsolen =)

 

Och min bil fick bli ren =) 

 

Av madde - 8 mars 2015 09:12

Har inte hunnit med att skriva något. Har inte haft någon ork, plus att jag har passat på att umgås med min stora kärlek. i fredags blev det en ganska lugn fredag kväll. Blev lite film och bara tog det lugnt.

Igår pluggade jag på fm, sen kände vi för att göra något så fick bli en vända på stan. Där jag införskaffade mig en massa roliga saker =) Skönaste var att jag inte la ut en krona på sakerna, då jag hade presentkort sen jag fyllde år. 

Fick även bli en sväng till farmor för att fika och handla med henne.

Annars blev det en lugn lördags em, med promenad och go mat =) Vi har ätit massa god mat denna helg, myst riktigt ordentligt har vi gjort. Det var länge sen vi hade en sådan helg =) <3


Idag blir det en sväng ut till pappa för att städa min bil, och troligen grilla lite korv. Solen lyser så det blir en skön dag. Tanken är att vi ska ta oss en lång promenad senare idag eller om vi tar den innan vi åker ut till pappa.


Har tagit en lite bilder i helgen, som jag kommer lägga ut senare idag. Har inte fört över dom till datorn än =) 

Men nu blir det nog lite mer kaffe, samtidigt som vi har på Wasaloppet i bakgrunden. 

Hoppas ni får en bra söndag, och får njuta av solen :D 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards