Alla inlägg den 13 mars 2015

Av madde - 13 mars 2015 12:44

4 timmar går fort. När är ett prov avklarat. Bara att invänta det sista på måndag! Så himla skönt ska det bli!

Tycker detta prov gick hyfsat iaf, bara hoppas på bra resultat.


Nu blir det till att ta det lugnt innan Patrik kommer hem. Sen kommer syster och Wilma. Mysigt =) Blir troligen att ta en lång promenad med Wilma =) 


Har fått en sträckning i fingret också, efter gårdagens ridning. Fråga mig int hur... Men lyckades med det iaf. Red 1,5 timme igår. Så man var väldigt slut efter det passet. Men kul och bra gick det =) Trodde dock jag skulle ha mer träningsvärk i kroppen idag, eftersom att jag hade ont i varje muskelgrupp igår kväll. Men verkar ha sluppit det. Bara fingret som sagt! Är iaf sjukt nöjd efter gårdagens ridning.


Ska ta mig något att äta nu, börjar bli hungrig efter att ha suttit och skrivit hela fm. =)


Hoppas ni får en trevlig fredag =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards