Alla inlägg den 17 mars 2015

Av madde - 17 mars 2015 19:05

Nu har vi fått njuta av solen ett bra tag, och hur underbart är inte det ?!?! Jo det är helt underbart, eftersom att man kan träna ute pga det. Är riktigt skönt att kunna ta promenader ute när solen lyser. Idag har det dock inte blivit någon träning. En vilodag helt enkelt. Men sambon blåste upp pilatesbollen ikväll, sitter faktiskt på den nu när jag bloggar. Tänkte att man kunde stärka bålen och ryggen med hjälp av detta =) Känner faktiskt redan av i ryggen hihi =)


I morgon blir det iaf ett träningspass innan jobbet. Det är dags för ett pass i boken. Körde hela förra veckan och ett pass denna vecka. Det vill säga att det är 2 pass kvar denna vecka =) 


Tycker att matintaget har varit bra idag, började med 2 råg skivor med leverpastej och kaffe till det. En bar till mellanmål på fm, köttfärsbiffar med blomkålsmos och svampsås. Och till middag blev det biff med bulgursallad =) En bra dag för mat helt enkelt =) Troligen blir det lika bra resten av veckan också =) Underbart! Känner mig taggad för detta! 


Nej nu ska jag umgås med min sambo, riktigt skönt att kunna få mer tid med honom nu när jag inte behöver plugga på kvällarna =) 

Hoppas ni har haft en bra tisdag =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards