Alla inlägg den 24 mars 2015

Av madde - 24 mars 2015 18:54

vet inte varför inte träningen har blivit av riktigt nu de senaste dagarna. Har varit trött och allmänt hängig. vet inte om det är så att det är något som ligger i kroppen och inte vill bryta ut. Vi får bara vänta och se. Man får tänka lite på vad man äter nu istället. Tanken är att träna i morgon, eftersom att jag är ledig. Det gör att man får lägga ner tid på träningen. Men som sagt man får se hur man känner sig också. 


Annars är det inte så mycket som händer. Fick tillbaka mitt 4 timmarsprov idag, 35,75/ 41! Ja man får väl inte vara mer än nöjd =) Känns riktigt bra. På måndag blir det betygsamtal, sedan kan jag släppa det helt =) Det blir perfekt, för nästa tisdag är det frisören och sedan åker vi över till farfar på torsdag =) Då kan man verklign slappna av, då man inte har något att tänka på =) 


Har blivit lite dåligt skrivande här, då jag inte har haft någon ork eller lust. Händer inget mer än det vanliga att man jobbar. 


Får se om jag har lite mer att skriva om i morgon =) Hoppas ni har det bra där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards