Alla inlägg den 18 mars 2015

Av madde - 18 mars 2015 10:22

Känner att träningen blir mer och mer roligare. Det börjar kännas att det är en del utav min vardag nu. Det är en härlig känsla. Har precis kört ett pass på ca 25 min, med olika övningar. Blev inte att jag körde någon promenad idag, eftersom att jag ville sova ut. Första dagen jag får sova utan att ha något att stressa upp till. Eftersom att jag annars har velat plugga på fm. Men inte längre =)) 


Nu är det bara att få i sig lite lunch innan det är dags att dra och jobba. Kör 12-22 idag. Imorgon 7-16 och fredag 7-12. Ska bli skönt med en ledig helg. Jag och sambon har inte några direkta planer. Mamma kommer och sover hos oss på fredag, sen på lördag kommer mammas Johan och det ska få examens tårta =) Och på söndag kommer pappa och sussie på tårta. Kanske inte blir en nyttig helg, men vi har planer att gå lång promenader i helgen. Blir väl att man hinner gå bort tårtan då haha :P 


Morgondagens träning kommer enbart att bestå av en timmes ridning =) Känns bra att ha träningarna inplanerade, man blir mer fokuserad på att träna då. För känns som att tänker man bara ja jag ska träna lite i veckan... Så blir det oftast inte av. Bättre att köra på bestämda dagar. Jag har måndag, onsdag och fredag som träningsdagar, där jag kör övningar från boken. Och torsdagar blir det alltid ridträning. Och övriga dagar blir kondition om inte det blir någon vilodag. Men oftast har jag lite svårt att bara ta det lugnt, vill iaf ta en promenad. =) 


Nej dags att göra lite lunch. Får nog bli lite ägg idag :D 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards