Alla inlägg den 31 mars 2015

Av madde - 31 mars 2015 13:12

På förmiddagen har jag ägnat mig åt lite belöning. Har nämligen varit hos frisören och fixat till håret =) Känns riktigt skönt! Hade lite beslutsångest om hur jag skulle göra, men tycker att jag gjorde ett bra beslut.


Igår blev träningen av iaf. Det var skönt att få komma igång igen. Nu hoppas jag bara på att det även ska hålla i sig, för tanken är att träna idag också. Tog mig en promenad ner på stan idag, istället för att ta bilen. Solen har ju kommit fram igen, efter några dagars frånvaro =) 

Det vill säga att det blir lite övningar här hemma, måste komma igång igen. Blir ännu hårdare träning när jag kommer hem från Finland. 


Annars händer det inte så mycket. Har börjat läst en massa igen, det är riktigt skönt. Har lite böcker att ta mig igenom, lika bra att börja med det. Tycker ju om att läsa, det är rogivande =) 


Men nu ska jag försöka städa upp lite här hemma och sedan träna =) 

Men först lite före och efter bilder! 


Före: 

 

EFTER

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards