Alla inlägg den 4 juli 2013

Av madde - 4 juli 2013 18:02

Då så har jag haft min efterlängtade unnar dag, och skönt var det också =))

Började ju som sagt med att sitta hos frisören i 2 timmar. Var så lugnt och skönt där, för var bara jag där som enda kund, eftersom att alla dom andra frisörerna hade semester.

Så jag är nöjd med nya färgen och längden. Ska försöka lägga upp en bild på det så ni får se.. Men vill att det lägger sig ordentligt först =) Så troligen så får ni en fredagsbild.

I alla fall när jag var klar där så blev det en vända till ett café, för att få i mig lite lunch innan jag drog vidare till massören. 

En timme hos massören och man var som ny i kroppen =) 


Blev en sväng till stallet sedan, för att umgås med Sanne och Pilen =) Tittade även på det lilla fölet som hade kommit, oj så söt den var!!


Har hunnit med att handlat lite också, så jag klarar mig ett par dagar till med mat. Ska försöka göra matlådor i kväll eller i morgon. Så att jag har allt tills i veckan =) Känns skönt när man har sådant gjort, så man bara kan ta något ur frysen..


Nej ni nu ska jag slöa på soffan en stund, sedan får jag se vad jag ska göra resten av kvällen.


Dagens mat och motion:


Frukost: Lite yoghurt med jordgubbar och linfrön

Mellanmål: Kaffe

Lunch: Salami och Brieost smörgås och cola

Mellanmål: Hårtbröd med kalkon

Middag: Hemma gjord kycklingburgare

Motion: Ingen, eftersom att jag blev behandlad idag. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards