Alla inlägg den 1 juli 2013

Av madde - 1 juli 2013 17:44

Då så var det måndag igen och ny vecka!


Tänkte börja med veckans resultat som visa sig vara -0,4 kg, inte helt fel det ju! Tycker det är rätt bra att gå ner drygt ett halvt kg i veckan, det är mer hälsosammare än att gå ner fort. Då hinner även kroppen ställa om sig på ett annat sätt. Går det för fort är jag rädd att kroppen inte hinner med med allt den ska göra haha =))

Så jag är nöjd med denna vecka!

Men nu är det ny vecka och nya tag, så bara hoppas på minus nästa vecka också =)) Så jag kämpar på!


Idag har jag bara jobbat och så har jag tränat.. Inget ovanligt.. så nu vet jag inte vad jag ska hitta på resten av kvällen.. Ska försöka komma på något att äta till middag, men vet inte riktigt vad jag är sugen på.. Så blir väl något lättare. Kanske blir en promenad också vem vet.


Dagens mat och motion:


Frukost: Knäckebröd med leverpastej och gurka, yoghurt med linfrön

Mellanmål: En fralla med smör. Kaffe

Lunch: Korvwok och en fralla..  Kaffe

Middag: Vet ej vad det blir än.

Motion: ca 40 min på gymmet. Bröst och armar


Detta händer i veckan: 

Måndag: jobba 7-16

Tisdag: Jobba 12-22

Onsdag: Jobba 12-22

Torsdag: Färga/klippa håret, massage och träffa Sanne

Fredag: Inga planer

Lördag: Jobba 12-22

Söndag: 7-12


Så det blir mycket jobb denna vecka, men det är min sovmorgon vecka iaf =)))

Ha en trevlig kväll där ute!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards