Alla inlägg den 8 juli 2013

Av madde - 8 juli 2013 18:14

god kväll på er där ute!


Kul att se att det är en del som läser min blogg, =) Det blir man över.


Idag har jag tagit det riktigt lugnt, kände att jag behövde en sådan dag. Förra veckan så hade man ju fullt upp i stort sätt hela tiden.. Gjorde att man inte hann med sig själv riktigt tyckte jag!

Dock blev det ju ingen sovmorgon idag, med tanke på att jag hade bokat tid till vet vid 10 tiden.. Så får skylla mig själv haha =)) 

När jag kom hem där ifrån så har jag igentligen inte gjort någonting ... Har legat och kollat på serier och sovit en stund. Har varit lite skumt väder också, blev bättre sol nu på kvällen så.. men vad gör det, behöver vila min kropp också! Den kan ju inte vara på hög varv hela tiden inte..

Nu på kvällskvisten så har jag plockat undan tvätten också, så nu går det att gå in i badrummet igen haha =) Passade även på att plata håret, så slipper man stå och fixa med det i morgon bitti.. Nu efter att jag har klippt mig så har mitt hår börjat vinka sig åt alla håll och kanter, så måste fixa det lite iaf =)) Funderar även på att måla naglarna.. MEn tror jag väntar med det tills helgen, så man är fin till festen haha ;) 


Ja ni annars har jag inte haft för mig så himla mycket heller, just nu väntar jag på att du blir vad du äter börjar. Så man blir lite mer taggad!!!


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 smörgåsar med ost och gurka. 

Lunch: Omellet med baby spenat, tomat och fetaost

Mellanmål: råkade bli lite glass

Middag: Kycklingpytt

Motion: Ingen


Brukar ju försöka hålla mig i från mjuktbröd, men var sugen på det här om dagen för ledsnade på det hårda brödet. OCh hade ingen plats i frysen för att frysa in resten... SÅ får lov att äta upp det lilla som är kvar nu. Men ibland så måste man ju äta något annat också, så att kroppen får sig en tanke ställare..


Nej nu ska jag kolla lite mer på serier =))


Av madde - 8 juli 2013 11:29

Då så var det dags att visa mina siffror för veckan som varit. Det blev -0,4 kg denna vecka också =)

Tycker som sagt att det är en väldigt bra viktminskning, eftersom att jag inte vill att det ska gå för fort.

Så är mycket nöjd med denna siffra =)) 

Nu kör vi hårt denna vecka också, tycker jag har varit lite på latsidan veckan som varit. Kan vara för att jag har jobbat kväll och det inte blir samma rutiner som när jag jobbar dag.. Men har bara en sådan här vecka när jag jobbar mest kvällar, så nu är det nästan bara dagpass denna vecka =))


Har hunnit med att vara med katterna till vet. idag, dom fick sina årliga sprutor..

Stackars Smirre säger jag bara, när jag tog ut han från buren när vi kom hem så dräglade han som bara den.. Liten och rädd min lilla bebis!! :(


Denna vecka kommer att se ut såhär:


Måndag: Katterna till Vet.

Tisdag: Jobba 7-16

Onsdag: Jobba 12-22

Torsdag: Jobba 7-16

Fredag: Jobba 7-12, ev åka ner till syster för att vara barnvakt

Lördag: Fest för Syster och Crippa

Söndag: Lugn dag hoppas jag =))


Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag får semester, så bara till att hålla ut nu =))

Vi hörs senare idag!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards