Alla inlägg den 18 juli 2013

Av madde - 18 juli 2013 20:43

God kväll där ute!


Haft en mycket lugn dag idag kan man säga =) men hunnit med att göra en del iaf!

Började med att åka till läkaren för att undersöka mina händer och fötter igen... Som vanligt så kan dom inte säga något mer än eksem... Men äntligen så tog dom lite prover... Och jag som hatar att ha nålar i mig.. 5 rör tog dom iaf. Så får se om dom hittar något nu. Ska även tillbaka till hudmottagningen i Mörby. Kanske att man kan få ordning på detta nu..

Efter besöket där var jag ner till polisen för att hämta ut mitt pass, så nu kan jag ut och resa igen =))


Fick även fin främande till lunch gäst idag. Natalie kom och tog en snabblunch =) alltid lika kul att umgås med henne ett par minuter. haha


när jag väl var klar med allt så satte huvudvärken igång =(( så fick bli till att ligga ner och vila. Som tur gick den över. Så kunde ta mig ut på en promenad =) var faktiskt lagom varmt att gå ikväll, så man ska inte klaga inte.


resten av kvällen har jag tillbringat i soffan och slappat. Laddar inför mina 3 sista arbetsdagar innan semestern =) Blev lite ändrade planer  hur jag ska jobba i helgen också, så nu kör jag 2 kvällspass fred och lörd och avslutar med ett dagpass =) Helt okej från min sida faktikst. Hela helgen blir ändå förstörd hur man än jobbar så..


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 smörgåsar och varm choklad

Mellanmål: kaffe och munk

Lunch: Omellet med kalkon, spenat, tomatsås och fetaost, kaffe

Mellanmål: en smörgås med ost

Middag: YOghurt och smörgås med ost.

Motion: Stavgång 42 min. ca 3,7 km.


nu ska jag fortsätta kolla på rederiet ;) haha

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards