Alla inlägg den 16 juli 2013

Av madde - 16 juli 2013 19:28

tjo hejsan!

DÅ har jag bara 3 arbetsdagar kvar =)))) så det börjar närma sig om man säger så!

Denna dag har varit lite annorlunda, åkte till jobbet i morse och plötsligt var vi lite för mycket folk haha =) så jag fick åka till Norrtälje för att sitta på kontoret istället. och det gör jag mer än gärna, tycker det är skönt att sitta inne ibland och jobba. Man behöver variera sig en del. och eftersom att jag var inne på kontoret så gjorde det ju att jag kunde äta lunch med finaste Natalie =) vi åkte hem till mig och käka och drack kaffe!


Iaf så åkte jag raka vägen hem när jag slutade, och råkade somna. Känner mig riktigt trött. är fortfarande trött. tror det blir att titta på allsång och sedan sova =)


Juste igår skrev jag ju att det inte blev någon träning, men det blev en promenad på ca en timme på kvällskvisten. Var ute och gick med Sanne. Och det var skönt att gå en sväng innan man skulle krypa ner i sängen =)


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 rostade smörgåsar med salami, kaffe

Mellanmål: kaffe

Lunch: Ost och skinkpaj ( felix)

Middag: 2 rostade smörgåsar med salami och yoghurt

Motion: Ingen ( sprungit runt en hel del på kontoret) 


Ja mer har jag väl itne att säga, är ledig i morgon så får se vad man hittar på. ÄR det fint väder så blir det till att ligga och sola. Ska även hinna med en springtur i morgon hade jag tänkt.

Nej nu ska jag försöka leta rätt på min små djur, så ska jag gosa med dom =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards