Alla inlägg den 17 juli 2013

Av madde - 17 juli 2013 18:33

En ledig dag idag, det är faktiskt skönt att vara ledig mitt i veckan. Men just nu önskar jag att jag hade jobbat i dag och i morgon, för då hade jag gått på semester på fredag kväll =)))

Men sådan tur har man inte denna gång.


Denna dag har jag väl egentligen inte gjort så överdrivet mycket. Gick upp vid halv 9, då tyckte katterna att jag skulle gå upp.. gick dock och la mig efter att ha ätit frukost, skönt när man kan krypa ner igen =)

Åkte iaf hem när jag hade vaknat till liv igen, så blev det stor handling och så har jag tvättat.


Passade även på att gå ut en runda, såg ut som att det skulle börja regna. Så var lika bra att dra sig ut ifall det skulle ha börjat regna nu till kvällen. Men än så länge har det inte regnat =))

Iaf så gick jag nordrona spår som jag inte har gått på ca 1 år. Gick det väldigt mycket när jag bodde i förra lägenheten och tyckte det var ett bra spår. Men idag tänkte jag att jag skulle pröva det, eftersom att det kan vara kul att variera sig. Plus att kroppen vänjer sig ganska fort vid samma typ av träning, och då känns det som att vikten även står still.

Så måste börja göra lite annat när jag är ute, ta lite olika rundor och gå mer med stavarna också!! 


Ja annars har jag inte gjort så mycket mer idag. men tycker inte jag behöver göra så mycket mer, man måste ta det lugnt också =)) Fast i morgon blir det lite ärenden på stan och en sväng till läkaren!


Dagens motion och mat:


Frukost: 3 rostsmörgåsar med ost och marmelad. ( ja jag vet att det inte är bra att äta, men är less på att äta samma samma till frukost) 

Lunch: 2 smörgåsar ( fullkorn) med ost, sallad och gurka. Kaffe

Middag: Egen gjord pizza på tortilliabröd, tomatsås med örter, bacon tärningar, vitlöksklyftor, spenat och riven ost.

Bästa med sådan pizza är att man får inte den där tjocka degen =))

Motion: Promenad ca 52 min,( ca 4,6 km)

Övrigt: Ett glas rosé


Ja det var nog allt för mig idag =) Bilder från i Lördags =)


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards