Alla inlägg den 31 juli 2013

Av madde - 31 juli 2013 19:34

Så där ja, nu har jag gjort mitt för idag =))


Fick sms tidigt i morse av bästa Natalie att hon skulle komma och äta lunch =) Och det säger man ju inte nej till.

Slängde iaf ihop en choklad och banan sockerkaka så vi hade til kaffet. 

Aldrig fel med lite sällskap mitt på dagen sådär =))

Efter att lunch sällskapet hade återvänt till jobbet så fortsatte jag med att tvätta, och plocka här hemma. Har gått igenom lite lådor och slängt en del.. Man samlar på sig en hel del märker man.. Så känns skönt att få bort vissa saker!


Efter lite plock och lite läsning på balkongen i solen, så blev det att ta dagens träningspass. Kan säga att jag hade riktigt tur, för när jag kom in så började de att spöregna! Så idag slapp jag bli dyngsur ;))

Denna träningsrunda kändes ovanligt bra, hade ett riktigt bra tempo genom hela promenaden. Känns inte som att det är långt ifrån att jag börjar springa ordentligt nu. Känner att konditionen blir bättre och bättre. så får se när det blir av att jag springer, dock tycker jag väl inte att det är det roligaste men men vad ska man göra. Ska man ha bra kondition så ska man haha!!


Nog om det, efter träningsrundan så kom min kära syster! Så då blev det till att åka och handla mat, unnade mig faktiskt en pizza ikväll... Har inte ätit det på hur länge som helst!!! Men det var faktiskt gott, dock vet jag att jag kommer få ångest snart... men det får jag leva med! Så länge jag inte sitter och slänger i mig en pizza i veckan så!!

Iaf så var det trevligt att ha syster här. Blir ju inte så ofta vi ses =(  Blir ju så när man inte bor i samma stad.. Men åker ev ner till dom i helgen och tillbringar lite tid med dom =) Måste passa på när jag har semester iaf =)


Annars har det inte hänt så mycket mer för min del idag, tycker jag har haft det bra idag, så resten av kvällen tror jag det får bli en film =))


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 knäckebröd smörgåsar med leverpastej

Lunch: Vegetarisk lasagne, kaffe och kaka

Mellanmål: 1 banan

Mellanmål: 2 knäckebröd smörgåsar med kalkon skinka

Middag: Pizza med bea

Motion: 40 min stavgång

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards