Alla inlägg den 9 juli 2013

Av madde - 9 juli 2013 19:14

En varm dag har det varit idag, dock har man ju inte riktigt hunnit njuta av den eftersom att man har jobbat...

Men men inte mycket att göra åt.. Dock var det inte varmt i morse när jag var ute och gick. Var tydligen inte så varmt i natt heller så.. 

Iaf så har man jobbat hela dagen, blev lite träning efter det. Så har egentligen inte varit hemma så himla länge...

Mitt mål ikväll är att jag ska försöka att bli trött.. Kan ju inte sova på nätterna, vet dock inte varför. Om det har med det nya kosttillskottet jag äter.. men jag får väl sova när jag blir gammal istället haha.

Någon som har något bra sätt så att man somnar??


Har inte så himla mycket att skriva idag.. Dagen bara rullar på som vanligt känns det som..

Hoppas på att få sovmorgon, vem vet om man får de :P det får man se i morgon haha


Dagens motion och mat:


Motion: 30 min promenad med stavarna ( morgonträning)

Frukost: 2 smörgåsar med kalkon och yoghurt med linfrö, en matsked linfröolja 

Lunch: Lax med ris och aioli, kaffe och en havrekaka

Mellanmål: kull glass, med 2 smaker

Motion: Gym en timme, armar och mage

Middag: En egengjord baguette med ost,kalkon, baby spenat och gurka


Ja det får nog bli allt för mig idag..


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards