Alla inlägg den 11 juli 2013

Av madde - 11 juli 2013 20:37

Denna dag har gått i ett kan man säga, inte en lugn stund här inte....

Har som sagt jobbat idag, var ute på dom sju haven och åkte lite båt i dom stora vågorna.. Tur man inte är speciellt sjösjuk haha!!! Var även bra att jag var ute på ön, för tog aldrig någon morgon promenad innan frukost idag. Så fick passa på att få motion på jobbet idag, tar ju ändå en stund att gå från ena sidan ön till den andra.

Som sagt så har det rullat på idag, men det har varit mycket att göra. Fick iaf jobba med Anna på eftermiddagen, men tror jag var lite övertrött så flamsade nog runt mest måste jag säga haha!!


Väl hemma fick jag ett ryck att städa hela lägenheten och starta en tvättmaskin.. Har även packat lite, eftersom att jag åker raka vägen från jobbet till syster i morgon.. Så inte en lugn stund här inte.. 

Även så blev det ju en promenad men det är ju inget ovanligt så.. NU har jag bara håret kvar att fixa innan jag kan krypa ner i sängen och läsa.. 


Har inte hänt så mycket annat, känner bara att jag har lite att göra, så bäst jag fortsätter så att jag får gå och lägga mig i dag =))

Försöker att skriva i helgen om jag får tid, annars återkommer jag på söndag =))


Dagens motion och mat:


Frukost: Yoghurt med linfrö, 2 smörgåsar med kalkon. En matsked linfröolja. Kaffe

Motion: Promenad ca 15 min

Lunch: Köttfärsås och macaroner

Mellanmål: En glass

Middag: Pommes och kryddig korv

Motion: Promenad 40 min


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards