Alla inlägg den 7 juli 2013

Av madde - 7 juli 2013 19:13

Får hoppas ni alla har haft en bra helg i solen =) Antar att det är många som har hunnit njuta av den iaf, själv så har man ju inte riktigt det... jobbade ju i stort sätt hela dagen igår, plus att vi var en man kort på kvällen. Kan ju säga att bilen gick varm igår haha! Men tyckte ändå att det gick bra för oss, så ska inte klaga =))

Idag blev det iaf halv dag, kom väl hem när alla vaknade. För det var extremt lugnt ute på förmiddagen =)

Eftersom att inte solen kommer på min balkong för ens halv 2 tiden, så passade jag på att vila en stund när jag kom hem och så fick det bli 2 tvättmaskiner. 


Men sen så har jag legat ute i solen och läst, riktigt skönt att bara ligga och ta det lugnt.. Dock blev jag väldigt trött och trodde inte alls att jag skulle orka ut och gå idag.. Fast efter att ha kollat lite på tv, speciellt du blir vad du äter så knöt jag på mig skorna och stack ut!! Kanske är dum som är ute och motionerar när det är riktigt varmt ute, men vad ska man göra haha =))


Pratade ju om att jag känner att mitt träningssug är borta,( fast gör tar mig ut ändå bara för att jag måste.. ) Jag tror dock att suget har kommit tillbaka, kändes som det när jag var ute och gick! SÅ kan ju bara hoppas på att det är så! 


annars har jag inte så mycket mer att säga, blir bara en lugn kväll för mig. någon film lr dyl. 

I morgon är det ju invägning och så ska jag iväg med katterna på fm =) Önska mig lycka till haha!


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 smörgåsar med kalkon och gurka, yoghurt med linfrö, kaffe 

Mellanmål: en kopp kaffe

Lunch: Smörgås med kalkon och gurka

Middag: Hemma gjord kycklingburgare

Motion: ca 50 min promenad


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards