Alla inlägg den 5 juli 2013

Av madde - 5 juli 2013 16:49

Fredag idag, och det är många som har fått helg där ute eller till och med semester..

Själv så jobbar man ju helgen plus 2 veckor till.. Bara att hålla ut.


Denna dag har jag haft full rulle på förmiddagen, Började med att fixa nytt pass, fixadade klockan, fikat hos farmor, gjort 6 matlådor med köttförsås och macaroner, tagit meg en promenad, tvättat och bytt sängkläder!

Så hela min förmidda gick åt, dock tog jag promenaden precis mellan förmiddag och eftermiddag haha ;)

Men känner mig nöjd med dagen, har fått mycket gjort om man säger så. Resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan med en film tror jag, just nu är jag så sugen på något riktigt gott. SKulle kunna åka och köpa massa godis och chips.. Men jag ska inte! Jag får hålla ut suget, och vänta tills jag ska äta middag! Troligen så minskar det då!


Dagens mat och motion:


Frukost: knäckebröd med ost och gurka

Mellanmål: kaffe, en liten bit sockerkaka och någon slags kexchoklad kaka

Lunch/ mellanmål: En kesella hallon

Middag: Pommes och chickenbits 

Motion: Power walk 45 min


Hoppas ni får en trevlig helg där ute. Ev så blir det snabb blogga i morgon eller inget alls eftersom att jag jobbar kväll! Så vi får se ! Ha de gott

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards