Alla inlägg den 15 juli 2013

Av madde - 15 juli 2013 17:32

Hej där ute! Det är ny vecka nu och det innebär ny energi!

Känner att jag fick en hel del ny energi i helgen, så denna vecka kommer nog att bli bra ska ni se =))


Om ni är nyfikna på veckans resultat så blev det inga förändringar från förra veckan! Alltså blev det +-0!

Är faktiskt nöjd med det, med tanken på vad jag stoppade i mig och drack, så hade jag förväntat mig att det skulle vara något hg eller kg upp!! Så kan inte vara mer än nöjd! Det betyder just nu att jag klarar av att äta lite annat, antagligen för att jag rör mig i stort sätt varje dag! 

Så denna vecka kämpar jag på som vanligt, så får vi se vad som händer tills nästa vecka =)


Idag har jag iaf jobbat, börjar räkna ner dagarna.. Inte långt kvar till semester!!

Har rullat på annars idag, så det känns skönt iaf! 

Nu sitter jag ute hos pappa och ska sova här ett par nätter och umgås med mina djur! Ska bli riktigt mysigt att få ha dom i sängen om nätterna =))

Sitter just nu och väntar på att kycklingen ska tinna så att jag kan äta lite middag. Resten av kvällen blir nog bara lugn skulle jag tro iaf =)


Dagens mat och motion:


Frukost: hårtbröd med kalkon, yoghurt, kaffe

Mellanmål: Kaffe

Lunch: Köttfärsås och macaroner, en chokladboll

Middag: Kyckling med några slags grönsaker ( inte bestämt mig vad det blir än)

Motion: Ingen


Kan bli ett glas rosé ikväll, men vi får se =))

Ha en fortsatt trevlig dag!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards