Alla inlägg den 14 juli 2013

Av madde - 14 juli 2013 16:29

Hej där ute.


Nu är jag hemma igen efter ett mycket mysig helg hos syster. =)

Går dagen tillbringade jag och Melvin hemma, medan dom andra höll på att fixa inför festen.

Vi klarade oss väldigt bra själva, jag intog solstolen och Melvin lekte fint med grannbarnen Vincent och Lennox. Blev även lite bad, eftersom att det var så otroligt varmt igår. Luften stod helt stilla kan man säga.

Väl på festen så var det massa människor att hälsa på och prata med. Men kan väl säga att jag hade fullt upp med att passa det 3 barnen haha =) ( Melvin, Vincent och Lennox ) Och eftersom att jag agerade barnvakt så blev det även tidig hemgång igår kväll. Vad gör man inte för att syster och svågern ska få ha roligt på sin egen fest =))

Tydligen hade dom en riktigt fortsatt trevlig kväll/ natt, så det var ju bra det iaf!


Så jag kan summera hela helgen att den har varit överförväntan! 

Måste även passa på att tillägga att min kära svåger blev 30 idag, så stort grattis till honom =))


Och jag har inte direkt tänkt på mat och dricka i helgen, jag har unnat mig ett och annat glas rosé! Och oj så gott det var! Så nu får man vara nykter en vecka, eftersom att man jobba. Har bara en vecka kvar nu, sedan går man på semester!! LÄNGTAR!!!


Dagens mat och motion:


Frukost: Färska Frallor med olika tillbehör, en mini munk, kaffe.

Mellanmål: En bit tårta

Lunch/ Middag: Hårt bröd med kalkon och en kesella hallon.

Motion: Ingen


Blir nog tidigt i säng för mig i kväll, är riktigt trött! 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards