Alla inlägg den 12 juli 2013

Av madde - 12 juli 2013 21:01

Hej där uteDå har jag kommit till syster, kom hit redan vid halv två idag. Så har suttit ute i solen hela eftermiddagen. Haft koll på Melvin när han har badat och busat med grannpojkarna. Efter att ha legat i solen så blev det ju dags att hoppa i poolen, dock blev det ju bara att doppa benen. Behövde inte direkt blötta ner resten själv. Alla tyckte att jag skulle bli blött på ett eller annat sätt,så kan lova att jag blev blött iaf.Iaf så blev det sedan middag nere hos crippas familj, riktigt god mat. Grillat och egen potatissallad!!!!Så jag har det riktigt bra här, Melvin har precis tagit sig ett kvälls dopp. Så nu har jag och han fredagsmys, medan syster och svåger fixar inför morgondagens fest :)Dagens mat och motion:Frukost: hårtbröd med kalkon, yoghurt med linfrö , kaffeLunch: en fralla med ost och skinka, från bageriet Middag: grillat med egen potatissalladÖvrigt: 3 glas rose, chipsMotion: ingenDenna helg ska jag försöka vara försiktig men det kommer bli svårt, känner även att jag måste få unna mig. Tycker jag själv har varit duktig en lång tid. Så vad vågen kommer att stå på på måndag, gör detsamma känns det som. Nu tänker jag iaf ha en riktigt mysig helg, och hoppas att ni får det också :))))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards