Alla inlägg den 28 juli 2013

Av madde - 28 juli 2013 18:52

Denna dag har varit varm och skönt =)

Jag och mamma åkte raka vägen ner till en strand idag och låg där ett par timmar, så nu har man badat för första gången för i år! Måste säga att det var ju faktiskt varmt i den sjön!

Efter att ha legat där så åkte vi och handlade skor till mig. Så nu har jag ett par nya fina skor, mina andra hade ju gått sönder ordentligt.. haha!!

Iaf så blev det en sväng på stan också, råkade hitta en kläning! Men den var faktiskt på rea så det var ju inte så tokigt!! Kommer att lägga ut bilder när jag kommer hem, så ni får se vad jag har hittat för något!


Nu har vi precis intagit en god middag på balkongen. Vi är påväg ut för att ta en promenad! Skönt att få röra lite på sig faktiskt!


I morgon blir det ingen invägning, eftersom att jag är hos mamma! Så ni kommer att få de under veckans gång och månadsredovisning! Så tro inte att jag har glömt bort er =))


Nej nu ska  vi gå! HEj svejs!!!

Av madde - 28 juli 2013 08:51

Hej där ute!

Blev en fullspäckad dag igår, så han inte med att skriva något alls!

Började med att mamma och johan kom och hämtade mig för att åka till morfar och fira honom. Så blev lite fika och så där-..

Efter ett bra tag så åkte vi till mammas kusin för att fira hennes 50 års dag! Så där blev det mat, vin och tårta! Mycket trevligt. träffade även min kära jobbarkompis Anna där också. Inte så konstigt när hon hyr en liten bostad av dom haha!

Iaf så åkte jag med mamma hem, så var väl inte här förens halv 8.. Så fortsatte med rosén och kollade tv.

Så det var en lyckad dag igår!! =))


I natt har det varit riktigt varmt är.... Svetten bara rinner.. Men men inte mycket att göra, det är ju sommar så =))


Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag ska iaf köpa skor =))

Ev. så ska jag försöka träffa en gamal barndomskompis  som bor här nere. =)


Men nu ska jag äta frukost, ha en bra dag så hörs =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards