Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Grå dag

Av madde - 30 juli 2013 18:11

Hej där ute!


Denna dag har varit grå.. Blir så himla mörkt inne, så man känner sig så fruktansvärt trött!

Så ikväll kanske man tänder lite ljus här hemma, kanske inte är helt fel. Lite mysstämning haha!


Vad har man gjort denna långa dag då.. Började som vanligt med frukost, sedan åkte jag och tankade bilen och ner på stan en sväng. Min ena guldring har gått sönder, så blev att lämna in den på lagning.

Sedan hem för att göra i ordning en vegetarisk lasagne, såg att dom gjorde den på Du blir vad du äter så tänkte att man skulle testa. Och oj så god den var =))))) Mums!!

Råkade somna till på eftermiddagen, antagligen behövligt verkade det som. Och eftersom att jag hade skjutit upp promenaden till eftermiddagen, så fick jag skylla mig själv för när jag gick ut spöregnade de ;) Men men lite regn skadar ju aldrig haha. Var faktiskt första gången det gick att promenera ute och man kunde andas! Annars har det ju varit så tjock luft. Så i morgon får man hoppas att det är lika bra luft!


Ja annars har det inte hänt så mycket mer idag. Ska ta och hänga lite tvätt, annars blir det nog bara lugnt skulle jag tro!


Dagens mat och motion:


Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbssylt och en knäcke smörgås med leverpastej 

Lunch: Några kalkon skink skivor med potatissallad

Mellanmål: 2 knäcke bröd smörgåsar med leverpastej

Middag: Vegetarisk Lasagne 

Övrigt: En kopp varm choklad ( efter regn promenaden) Ev. så blir det lite frukt till kvällen

Motion: Stavgång 31 min


Lite bilder: 


Dagens middag

 

Bild från i lördags

 

Min nya klänning

 

 
 
Therese

Therese

1 augusti 2013 14:03

Alltså den lasagnen ser så otroligt god ut. Vart hittade du receptet?
=)

http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se

madde

1 augusti 2013 14:24

recept.nu det är från anna skipper, jag satte i 2 vitlöksklyftor för att få lite mer smak =) Den var verkligen jätte god, och man blev lagom mätt på den också. så rekommenderar verkligen den

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards