Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av madde - 6 augusti 2013 17:01

Denna dag kan man verkligen summera som lugn!!

Har väl inte gjorte något speciellt haha! Blev som sagt att åka och handla, annars har jag bara legat och läst boken så nu måste jag börja på en ny! Har verkligen inte känt för att göra något idag och känner man inte för det så gör man inte de =)) Så enkelt var de haha.

Men jag har ju varit ute på en träningsrunda också, kan ju inte ligga och lata mig helt! NU när jag fick så bra siffror denna vecka måste man ju ligga i så man får bra nästa vecka =)


Ja ni jag har väl inte så mycket att skriva mer idag, eftersom att jag inte har haft för mig något eller grubblat över något så har jag inget att dela med mig om =) Så ni får helt enkelt nöja er så! 


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 husman knäcke med leverpastej och kaffe

Lunch: 2 surdegs smörgåsar med salami

Mellanmål: Glass

Middag: Omelett med torskfilé och spenat med en liten klick aioli

Motion: 45 min promenad

Övrigt: eftersom att jag åt tidig middag kan det säkert hända att jag tar en kvällssmörgås lr någon frukt senare ikväll

Av madde - 6 augusti 2013 09:36

Ja idag ställde man sig på vågen och blev lite chockad över resultatet! MEd tanke på att jag har både har ätit och druckigt gott över helgen, så förväntar man sig inte så himla stora förändringar! Men -0,7 kg, det är verkligen inte fy skam det inte :)) Så idag kan man inte vara mer än nöjd!!!!!

Nu är det bara att kämpa på, det verkar ju gå vägen det här ju =) Verkar som att man har rätt tänk just nu! Hoppas att det håller i sig bara.. För snart är det ju vardag igen, och då kommer man in i sina vanliga rutiner. Men det här ska nog funka bra ska ni se! 


Kanske att man är i form till Malta resan haha!! ;)


Aja nu ska jag försöka göra någonting av denna dag också! Det jag har planerat är att handla hem lite mat!


Men först blir det kaffe =)))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards