Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av madde - 19 augusti 2013 20:38

Kom på nu att jag glömde lägga ut bilder från igår =)))


Lite god mat =))

 

Mys på balkongen

 

Jag lite trött ;) 

 

Av madde - 19 augusti 2013 20:10

Så nu är jag tillbaka igen, känner mig faktiskt väldigt nöjd med vikten denna vecka! Glömde att säga att jag har nått ett av mina delmål, så som belöning så blir det till att hyra film =) Men kommer att vänta tills jag verkligen är sugen på att se en film. Lr tills det kommer ut någon bra, så jag håller lite på min belöning =)


Idag har man haft fullrulle, blev att gå upp vid 9 tiden för då vaknade Wille.. Sen har vi varit igång, blev en sväng ner till parken så han fick leka i den stora lekparken och sedan passade vi på att fika =)

Hem till mig sedan där det blev till att färga Natta-lees hår, tycker faktiskt det blev bra!

Sedan har jag varit ute hos pappa en sväng, så kom precis hem.

Min dag i korta drag om man säger så =))


Igår så hade jag och Natta-lee myskväll, dock blev den inte riktigt som vi hade tänkt oss. Eftersom att vi trodde att hon skulle vara barnfri, men så blev det inte. Men efter ett tag så somna Wille så vi kunde roa oss iaf här hemma. Så  det blev god plockmat och gott att dricka =) Så sammanfattar den kvällen som lyckad och trevlig!!


Har suttit och funderat på varför mitt midjemått inte vill minska... Blir lite frustrerad över det, vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att få den att minska... =(( Någon som har något förslag??


Dagens mat och motion:


Frukost: Knäckebröd med salami och kaffe

Lunch: Skagensmörgås och cola 

Mellanmål: Kaffe

Mellanmål: Rostad smörgås med korv

Middag: Inget

Motion: Promenad fram och tillbaka till parken ca 30 min.

Av madde - 19 augusti 2013 14:18

Hej där! 

Lite snabb uppdatering på viktminskningen denna vecka! Även om jag drack allkohol igår och åt lite plockmat, så syndes det inte på vågen i morse. Och det är jag verkligen glad över!

Veckans resultat blev -0,6 kg!! Riktigt nöjd måste jag säga. Så nu är det bara att kämpa denna vecka också, och hoppas på bra resultat nästa vecka också! 

 

Jag återkommer mer senare ikväll, då jag håller på att färgar Natta-lees hår! 

Så hoppas att ni har en bra dag där ute =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards