Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av madde - 22 augusti 2013 20:11

Då så var första ridningen avklarad för denna termin! Tycker själv inte att det kunde börja bättre!! Fick underbaraste Frej, och det var precis vad jag ville =) Dock tyckte han att jag skulle göra lite nytta på honom när jag kom, för han tyckte tydligen det var kul att rulla sig i leran idag..... *suck* Så det var snudd på att man fick sätta på sig ansiktsmask ;) haha!! Tokiga häst!! Kan sammanfatta lektionen väldigt kort, att jag började där jag slutade förra terminen. Och det slutade ju faktiskt riktigt fint, så hur kommer denna termin att sluta?!?! :) 

Ska även ta och tillägga att vi har speglar i ridhuset, och förut när jag har kollat så har det känns som att hela magen har vällt ut under västen. Men nu tyckte jag det såg hundra gånger mycket bättre ;) Plus att jag inte alls blev lika slut efter denna lektion än vad jag brukar! Så det har lönat sig att hålla igång i sommar =))


ja ja nog om det! Har iaf haft en bra dag på jobbet idag, allt har rullat på enligt planerna =)

Men nu är jag ledig fram tills på måndag, så ska passa på att sova och träna =)) Måste ju hålla koll på stegen haha! 

Igår blev det inga bra steg, men blir väl så när man bara kliver i och ur bilen och sedan in till kunderna.. Tränade ju inget igår. Men det där fixar sig =)


Dagens mat och motion:


Frukost: Yoghurt med flingor och 2 smörgåsar med korv, kaffe

Lunch: Lax med spenat och aioli

Middag: Hårtbröd med salami

Kvällsmål: 2 smörgåsar med korv.

Motion: Ridning 1 timme

Steg: 8175 ( hade på mig den när jag red också)


Nej nu vill minsta katten ha uppmärksamhet ;) Bäst att ge honom det!! haha

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards