Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av madde - 8 augusti 2013 17:38

Denna dag har gått i ett hela tiden kan man säga =)

Började med en god frukost, gjorde i ordning en lätt buffé, ibland måste man lyxa till det haha!

Vidare ner på stan för att hämta min guldring, så nu känner jag mig hel igen :D

Sedan ut till morfar och fika, trevligt att hälsa på honom. 


Efter att ha varit där så blev det till blomsterlandet, rusta och willys för att handla lite små saker.

Köpte lite blommor så har ni tur så slänger jag upp någon bild på hur det blev =)

Har även blivit en lång promenad, kom precis in innan det började regna, så vi hade tur kan man säga! 


Så nu har man precis ätit en god middag så man är mätt och belåten. Vet dock inte vad man ska hitta på resten av kvällen, eftersom att mamma ska iväg och träffa en kompis. Så får väl bli till att ta det lugnt som vanligt =)


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 kokta ägg, 2 smörgåsar (surdegsbröd) med sallad, gurka ost och salami, kaffe, och juice 

Mellanmål: Kaffe och wienerbröd

Middag: Lax med vitlök,lök,zucchini, cream frech , vitt vint och ost täcke i ugn, med sallad

Övrigt: Lite tacochips

Motion: 55 min promenad ca 5,12 km

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards