Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av madde - 7 augusti 2013 17:51

jaha idag har man väl bara lullat runt lite.

Åkte ut till pappa på förmiddagen och svalkade mig i grannens pool =) Inte helt fel det faktiskt var ju ganska så jobbig luft på förmiddagen. Iaf så blev det lunch och fika där ute, sedan vidare hem.

Har väl inte gjort något speciellt sen jag kom hem, regnade ju ute så fanns inte så mycket att göra.

Blev att plocka upp mamma vid bussen på em, så nu är hon här ett par dagar. Hon ska ju träffa sina vänner här så lär ju inte så så mycket utav henne om man säger så. 


Så ja ni känner att jag är rätt tråkig i mina blogg inlägg just nu, vet inte varför men blir väl lätt så när man bara tar det lugnt! 


Aja ska köra ner mamma till stan så får vi se vad jag ska göra resten av kvällen sedan =)


Dagens mat och motion:


Frukost: Knäckebröd med ost och salami 

Lunch: Pasta med skink och ostsås. Kaffe och glass

Middag: Tacokyckling med ett glas saft

Motion: 45 min promenad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards