Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av madde - 9 augusti 2013 18:32

Denna dag tycker jag har gått ovanligt fort, men än är den inte över haha =))


Vakna vid halv 10, så det var faktikst väldigt skönt. Blev den liten enkel frukost och sedan begav sig jag och mamma oss ut i spåret för en runda. Ingen vila här fast man har gäster! Inte får man vila när man bor hos mig inte haha!!

Iaf så hann vi ta rundan innan det börja regna =) Ibland ska man ha tur också haha!!


Efter en lång och skön dusch så blev det över till moster på en kopp kaffe.

Måste ju bara säga att ibland är det tur att ha mamma här för då städar hon åt mig haha =)) Idag blev det att hon gjorde rent mina duschdörrar!! Så nu är allt kalk borta på dom, det är nackdelen med att ha genomskinliga dörrar! Men nu är det fint igen, tackar tackar!!


Körde sedan mamma till hennes kompis eftersom att dom skulle ut och äta. Och när jag kom hem fick jag finbesök av en sjuk Natta-lee och Wille! Måste ju medicinera henne så hon är frisk nu när hon ska ha semester haha =)

Råkade även bli att vi hade lite manikyr, så nu har vi båda fina naglar ;)


Så nu har man precis ätit lite middag, och funderar över vad man ska hitta på resten av kvällen! Den som lever får se =)


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 smörgåsar ( surdegsbröd) en med ost och en med salami och gurka, yoghurt med egen gjord musli. ( boveta, solrosfrön och linfrö) kaffe

Mellanmål: Banan

Fika: 2 koppar kaffe med bulle

Lunch: En liten knäckebröds smörgås med leverpastej

Mellanmål: Kaffe

Middag: Rester från igår. Lax och sallad

Motion: ca 45 min promenad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards