Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av madde - 23 augusti 2013 18:55

Fredag idag och jag är ledig. Känner att det är riktigt skönt. Dock är jag riktigt trött för tillfället... 

Började dagen med lite frukost. åkte sedan in till norrtälje för att handla med farmor. Råkade även bli att jag åt lunch hemma hos henne, eftersom att hon hade min älsklingsmat =)) 

Efter att ha varit där ett tag, så blev det hem till mig för att betala räkningar.. Så nu är det gjort, känns skönt att göra det på en gång så har man det gjort =)

När jag kom ut till b-hamra igen så bestämde jag mig för att klippa gräset, hade ändå inget bättre för mig plus att jag fick både motion och lite färg på kroppen =) Man får passa på att köra fler flugor i en smäll ;)

Även om jag fick motion av gräsklippningen, så tog jag även en promenad.

Kroppen behöver lite miljö ombyte när det gäller att promenera.. Känner att jag kan vägarna runt om mig nu, plus att jag inte tycker att det ger någonting längre.. Så får hoppas på det bästa nu..


Juste har även bestämt mig att jag kommer att byta vägningsdagar. Det kommer bli på fredagar hädan efter. Tankarna har gått fram och tillbaka angående det där. Och eftersom att jag nu inte är hemma på måndag morgon, så kommer ni inte få några resultat. Därför tycker jag det passar utmärkt att byta dag just denna vecka =)) Och eftersom att jag nu rider på torsdagskvällar så kan kroppen pumpa ut det sista innan vägning =) Lite fusk kanske men men ;))


Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen igen, känner mig riktigt trött. Och jag lovar er det är jätte skönt att bara krypa ner i sängen och kolla tv och bara ha det bra =) Så tror jag fortsätter med det =))


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 små smörgåsar med korv och te

Lunch: Makaroner med 3 små lövbiffsbitar i skysås, sallad och 2 glas mjölk

Fika: Kaffe, sockerkaka och kexchokladkaka

Mellanmål: 2 Små smörgåsar med ost

Övrigt: Chips skruvar och en 33 cl pepsi

Motion: Promenad 35 min,  ( Gräsklippning ca 40 min )

Steg: 9348

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards